Opnå øget velvære og trivsel på arbejdspladsen med
fleksible firmamassage ordninger

Firmamassage ordning til virksomheder

Hos DK Healthcare er vi specialister indenfor massageordninger.

Vi tilbyder erhvervslivet professionel massage helt uden administrative byrder.

Hver enkelt ordning bliver tilpasset helt efter jeres behov. Vi lytter til jeres ønsker og finder de behandlingsformer og behandlere, der passer bedst ind i jeres organisation.

En massageordning hos DK Healthcare giver jer følgende fordele:

Book en firmamassage ordning

Kundeservice og firmamassageordning

Vi bestræber os på, at alle har en god oplevelse med DK Healthcare, og tilbyder online og telefonisk support til alle jeres medarbejdere. Har de brug for hjælp til en booking eller generelle spørgsmål omkring massagen, kan de alle hverdage kontakte os direkte via mail eller telefon i tidsrummet mandag til torsdag kl. 9:00 – 16:00 og fredag kl. 9:00 – 15:00.

Lokaler

Vi opstiller alt udstyr til massagen på virksomhedens adresse uden ekstra beregning, samt står for levering af alle forbrugsvarer i forbindelse med behandlingerne. 

Afrapportering

Såfremt I ønsker en oversigt over bookingerne, kan vi efter aftale fremsende rapporter om de enkelte medarbejderes forbrug, således der let kan laves et eventuelt løntræk.

Bindingsperiode

Vi binder jer ikke til en aftale i længere tid, end I selv ønsker det.

Det betyder, at en almindelig virksomhedsaftale kan, hvis den mod forventning ikke lever op til jeres forventninger, opsiges med blot 14 dages varsel til hver d. 1. i efterfølgende måned.

(Dette gælder dog ikke for ordninger med bruttoløntræk) 

Firmamassage ordning in-house eller eksternt

Vores massageordninger kan oprettes som:

  • in-house behandlinger med massage på jeres adresse 
  • eller ved brug af vores netværk af eksterne samarbejdende klinikker, hvor massagen foregår på klinikken

De 2 ordninger kan eventuelt kombineres.

Uanset om I vælger en in-house firmamassage ordning eller at gøre brug af de eksterne samarbejdende klinikker, kan ordningen oprettes henholdsvis som en bruttoløntræksordning eller som en almindelig firmamassage ordning med enten ingen, delvis eller fuld medarbejderbetaling.

In-house firmamassage ordning

Vælger I at etablere en in-house massageordning, aftales et antal ugentlige timer, hvor vores behandlere er til rådighed på jeres adresse. Medarbejderne kan frit booke tid til en behandling via vores online bookingsystem.

Aftales en sådan ordning med delvis eller fuld medarbejderbetaling, kan dette med fordel oprettes med online betaling. Herved betaler medarbejderne selv, via betalingskort, for deres behandlinger direkte ved hver enkelt booking.

Virksomheden undgår således at skulle foretage et løntræk.

Eksterne samarbejdende klinikker

Har I ikke faciliteterne til at stille et velegnet lokale til rådighed på jeres adresse, har I mulighed for at benytte jer af vores eksterne samarbejdende klinikker. Klinikkerne ligger fordelt over hele landet, og netværket udvides i takt med kundernes efterspørgsel. Se oversigt over nuværende klinikker 

Bruttoløntræksordning

Ved bruttoløntræksordninger tilbydes medarbejderne hver især x-antal behandlinger, som de skal bruge indenfor en 12 måneders periode.

Vælger I en in-house firmamassage ordning, stiller DK Healthcare det samlede antal timer til rådighed på fast aftalte dage. Derefter kan medarbejderne selv booke tid til behandling via vores online bookingsystem.

Gør I brug af de eksterne samarbejdende klinikker, modtager medarbejderne vouchers til deres behandlinger, som de afleverer i den pågældende klinik. De kan frit vælge mellem alle klinikkerne, som indgår i vores netværk.

En firmamassageordning giver jer

FAQ Firmamassage

Firmamassage DK Healthcare

Find svar på dine spørgsmål vedr. Firmamassage

Når du sidder med ansvaret for booking af massage på arbejdspladsen, kan der ofte dukke spørgsmål op, som du gerne vil have besvaret. Herunder forsøger vi at svare dig på de mest almindelige spørgsmål vi får stillet omkring massage aftaler med os.

Ønsker du yderligere info er du velkommen til at kontakte os.

Udstyr

Tager I eget udstyr med?
Vi medbringer massagebriks, olie, tæpper og hvad der er behov for til udførelse af massagen.

Hvilke krav stiller I til lokale?
Vi skal have et velegnet lokale til rådighed for massagebehandlingerne. Det behøver ikke været det samme lokale til hver massagedag.

Firmamassage løsninger

Hvilke firmamassage ordninger tilbyder I?
Vi tilbyder fleksible ordninger og kan hjælpe jer, uanset om i ønsker en ordning med delvis eller fuld medarbejder egenbetaling, eller om I vil oprette det som en bruttoløntræksordning og derved opnå skattefradrag for behandlingerne.

Hvor tit kan vi få behandlinger?
Vi aftaler faste massagedage og frekvens alt efter virksomhedens størrelse og jeres ønsker og behov.

Har I nogle eksterne klinikker?
Ja, vi har et netværk af eksterne samarbejdende klinikker fordelt over hele landet. Netværket udvides i takt med jeres efterspørgsel. Er der ikke en ekstern klinik i jeres område, vil vi gøre alt for at finde en løsning til jer.

Kan vi få en in-house klinik, uanset hvor vi bor?
Ja, vi har et bredt netværk af behandlere og kan tilbyde in-house firmamassage i hele Danmark.

Firmamassage priser

Hvilke firmamassage priser tilbyder I?
Vi tilbyder fleksible priser og ordninger. Tag fat i os, så tilpasser vi en aftale specielt til jeres virksomhed og behov med faste dage.

Behandlere

Er det den samme massør hver gang?
I vil få en eller flere faste massører tilknyttet jeres massage ordning.

Er jeres massører uddannede?
Alle vores massører er uddannede og sørger for at opretholde deres faglige kvalifikationer løbende.

Tilbyder I andre behandlingsformer udover massage?
Ja, udover massage er flere af vores behandlere også uddannede indenfor bl.a. zoneterapi, akupunktur, øre-akupunktur og kranio-sakral terapi.

Administration

Hvilke betalingsmuligheder har vi?
Vi tilbyder fleksible betalingsordninger, der tilpasses efter jeres behov og virksomhedens størrelse alt efter om I ønsker virksomheden betaler det hele, en fuld medarbejderbetaling med online betaling eller en kombination.

Er der mulighed for bruttoløntræksordning?
Ja, vi samarbejder bl.a. med Benify, og hvis I ønsker selv at administrere jeres bruttoløntræksordning, kan vi også være behjælpelige med dette.

Er der noget administration for os?
Nej, ved en massageordning hos DK Healthcare, har I ingen administration. Vi overtager alt det administrative forbundet med den daglige drift af ordningen.

Har I nogen bindingsperiode?
Vi binder jer ikke længere, end I selv ønsker det. Vores ordninger kan opsiges med blot 1 måneds varsel.

Ring til os på 70 26 12 00.

eller book et møde her og få et uforpligtende tilbud.

Opnå øget velvære og trivsel

Kontakt os og vi svarer indenfor 24timer